• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

24 963.00 UAH з ПДВ
Номер: 830b04c5f40743a19225762bbb68f1c2
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-09-004313-a-b1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»: 159.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 10
Дата підписання: 09.09.2024 11:53
Період дії договору: 09.09.2024 11:53 - 31.12.2024 11:53
Сума договору: 24 963.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 160.50 UAH)
Оплачено: 24 963.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 160.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 157 пачок
Період постачання 09.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації