• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку, А4, 80 г/м²,500 арк., білий. (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця.Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43016. . Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей Неналежне оформлення Постачальником видаткової накладної або її відсутність вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару. Якщо поставлений Товар не відповідає умовам цього Договору, Покупець має право не приймати такий Товар. У разі виявлення неналежної якості переданого Товару, Покупець має право, незалежно від можливості використання Товару за призначенням, вимагати від Постачальника заміну Товару на Товар належної якості. Строк заміни Товару – протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання претензії від Покупця. Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки.

Завершена

35 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2ea4ed071792400e9befbb6b1ba423ab
Внутрішній номер закупівлі: 22244611
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-009276-a   
Замовник: ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактна особа: Діана Якимчук +380332777023 belczonok@ukr.net https://court.gov.ua/sud4802/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 35 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 06.08.2024 15:50 - 12.08.2024 08:00
Період кваліфікації: 12.08.2024 08:00 - 12.08.2024 14:24

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 233 пачка
Період постачання до 10.10.2024
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд.10 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 33 785.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 785.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.08.2024 14:24
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 34 013.34 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 013.34 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 34 990.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: b2c9fd2b21904856b315b5ef7eda023d
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-06-009276-a-a1
Постачальник: ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Дані про підписанта Постачальника: Трохимович Андрій Ігорович, igorrv@i.ua, +380673600330, UA403052990000026007020701471, статуту, директор
Номер договору: 39-24
Сума договору: 33 785.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 33 785.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 15.08.2024 11:10
Статус:
Підписаний
pdf
Скан договір Папір ЗЦП.pdf
p7s
sign.p7s