-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Папір для друку, А4, 80 г/м²,500 арк., білий. (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
35 000.00
UAH
Номер:
ff9247c22c5b477186e80d72e329e366
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-08-06-011415-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
×
-
Код ЄДРПОУ:
42255369
-
Адреса:
43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
×
-
Код ЄДРПОУ:
42255369
-
Адреса:
43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
35 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір для друку, А4, 80 г/м²,500 арк., білий. (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця.Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.
Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43016. . Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей
Неналежне оформлення Постачальником видаткової накладної або її відсутність вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару.
Якщо поставлений Товар не відповідає умовам цього Договору, Покупець має право не приймати такий Товар.
У разі виявлення неналежної якості переданого Товару, Покупець має право, незалежно від можливості використання Товару за призначенням, вимагати від Постачальника заміну Товару на Товар належної якості. Строк заміни Товару – протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання претензії від Покупця.
Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
06.08.2024 15:42
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Особливості № 1178 встановлюють, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, який встановлює постанова КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Запит пропозиції постачальника може проводити замовник будь-якої категорії без обмежень вартості. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості. Папір повинен бути багатоцільовим, для усіх видів копіювальних, факсимільних апаратів та принтерів, що перебувають у користуванні працівників Волинського апеляційного суду. З огляду на означене, для паперу для друку визначені наступні характеристики: формат паперу – А4 (210*297 мм); тип паперу – офісний; колір паперу – білий; щільність аркушу – не менше 80 г/м.кв; товщина аркушу – не менше 103 мкм; білизна аркушу за СІЕ – не менше 161 %; непрозорість аркушу – не менше 92%; кількість аркушів в пачці – 500 аркушів.
-
Дата публікації:
15.08.2024 14:42
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
233 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума35 000.00 UAH