• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Придбання канцтоварів

Завершена

10 800.00 UAH з ПДВ
Номер: ff2f101797bc435c91e1c88a15888403
Внутрішній номер закупівлі: 20229563
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-25-003003-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради"
Контактна особа: Софія Гордієнко +380730280910 solniwko7@gmail.com https://sites.google.com/view/pncdnipro
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 800.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80г/м2 500л. Maestro Standart C+Словаччина
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 62 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Ціна пропозиції 10 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2023 10:49
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c288efb28d5d4a4bb755a9d4bc1df3d6
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-25-003003-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Номер договору: № 127/12
Сума договору: 10 080.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 400.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 25.12.2023 10:44
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s