• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцтоварів

10 080.00 UAH з ПДВ
Номер: c288efb28d5d4a4bb755a9d4bc1df3d6
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-25-003003-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: № 127/12
Дата підписання: 25.12.2023 10:44
Період дії договору: 25.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 10 080.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 680.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80г/м2 500л. Maestro Standart C+Словаччина
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 56 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 62 На карті

Внесені зміни

    Номер: 606c97c8fc8c4ce5b650b490025f1fc9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 25.12.2023 16:53
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1.pdf
p7s
sign.p7s