• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Продукти харчування, за кодом ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (суміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг - код ДК 021:2015: 15332410-1 «Сухофрукти», родзинки сушені коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній, 1кг - код ДК021:2015: 15332412-5 «Оброблені родзинки»)

Умови: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Суміш сухофруктів - має відповідати ДСТУ 8494:2015. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості. Суміш плодів сухофруктів повинна бути сухою, без зайвих домішок, без підгорілих частинок, без цвілі та ушкоджень шкідниками, не допускається пліснява. Запах і смак сушених фруктів, властиві даному виду фруктів, без стороннього присмаку та запаху (диму, затхлості, кислого запаху). Пакування в мішках по 10 кг. Маркування упаковки наноситься типографським способом або виразним відбиванням через трафарет чи штампувальною фарбою, яка не змивається і не має запаху або вкладанням ярлика всередину або його наклеювання. Маркування повинно містити інформацію визначену ДСТУ 8494:2015 «Фрукти насіннячкові сушені. Технічні умови». Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. Родзинки - за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією повинні відповідати показникам якості. Родзинки мають бути сухими, без зайвих домішок, без підгорілих частинок, без цвілі та ушкоджень шкідниками, не допускається пліснява. Запах і смак властиві даному виду фруктів, без стороннього присмаку та запаху (диму, затхлості, кислого запаху). Фасування по 150 грам. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка здійснюється поступово дрібними партіями у період дії договору відповідно до заявок Замовника на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 4. Транспортування товару до Замовника здійснюється автотранспортом відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати чинну медичну книжку (надається при поставці товару). Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 6. Строки поставки товару: не більше 3 днів після отримання замовлення від Замовника. 7. Розрахунки за товар здійснюються «Замовником» шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника». Розрахунок за поставлений товар «Замовник» здійснює протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 8. Товар при поставці повинен супроводжуватись декларацією виробника (або якісними посвідченнями чи посвідченням якості/відповідності), видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування, яке повинно відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 9. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свійрахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Завершена

33 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 65889d1d051c4a5793ce37de24e49852
Внутрішній номер закупівлі: 20072894
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-019070-a   
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 33 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.12.2023 16:22 - 19.12.2023 11:00
Період кваліфікації: 19.12.2023 11:01 - 19.12.2023 14:39

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 465 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті
Родзинки сушені коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 6 кілограм
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Іскра Микола Миколайович
Початкова пропозиція 30 771.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 771.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2023 14:39
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 6b8ef4385f504009808d73751f482d47
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-14-019070-a-b1
Постачальник: ФОП Іскра Микола Миколайович
Номер договору: 270
Сума договору: 30 771.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 19.12.2023 14:40
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №270.pdf
p7s
sign.p7s