• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

10 375.00 UAH без ПДВ
Номер: f53f3e2da9fe420fbc5d9e4accbacae0
Внутрішній номер закупівлі: 20048520
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-13-017388-a   
Замовник: Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
Контактна особа: Ведмедера Олександр 380668331293 Sibbankirchik@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 375.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 135 штуки
Період постачання 12.12.2023 - 12.12.2023
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична Особа-Підприємець Ароян Дмитро Гарійович
Ціна пропозиції 10 375.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2023 16:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: da6b9bfd659a4418a523ce81048ea479
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-13-017388-a-b1
Постачальник: Фізична Особа-Підприємець Ароян Дмитро Гарійович
Номер договору: 463
Сума договору: 10 375.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 12.12.2023 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
дог 10375,00.pdf