-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
10 375.00
UAH без ПДВ
Номер:
da6b9bfd659a4418a523ce81048ea479
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-13-017388-a-b1
Замовник:
Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
×
-
Код ЄДРПОУ:
23820094
-
Контактна особа:
Ведмедера Олександр 380668331293 Sibbankirchik@gmail.com
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична Особа-Підприємець Ароян Дмитро Гарійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3138705938
-
Контактна особа:
Ароян Д.Г. +380958465826 jokerservicesumy@gmail.com
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, Суми, Реміснича, 12/1 кв. 68
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору:
463
Дата підписання:
12.12.2023 00:00
Період дії договору:
12.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
10 375.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
135 штуки
Період постачання
12.12.2023 - 12.12.2023