• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

10 375.00 UAH без ПДВ
Номер: da6b9bfd659a4418a523ce81048ea479
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-13-017388-a-b1
Замовник: Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
Постачальник: Фізична Особа-Підприємець Ароян Дмитро Гарійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору: 463
Дата підписання: 12.12.2023 00:00
Період дії договору: 12.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 10 375.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 135 штуки
Період постачання 12.12.2023 - 12.12.2023
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а На карті