• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір, Ручка кулькова, Стержень кульковий, Реєстратор двост А4 5 см, Реєстратор А4 ETALON 7,5 см, Реєстратор одност РР 7,5 см, Стрічка самоклейка, Блок паперу, Біндери, Лінійка, Коректор, Степлер, Маркер, Діркопробивач, Скріпки

Завершена

5 904.48 UAH з ПДВ
Номер: 15e12dadd2814dfd915f00ec2ef3b10f
Внутрішній номер закупівлі: 18468709
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-21-005480-a   
Замовник: Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактна особа: Гойник Тетяна Олександрівна +380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 904.48 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір, Ручка кулькова, Стержень кульковий, Реєстратор двост А4 5 см, Реєстратор А4 ETALON 7,5 см, Реєстратор одност РР 7,5 см, Стрічка самоклейка, Блок паперу, Біндери, Лінійка, Коректор, Степлер, Маркер, Діркопробивач, Скріпки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 101 штуки
Період постачання до 21.07.2023
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Замкова,4 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 5 904.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.07.2023 12:50
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 143e4c1ce13a4b7da369a84de98e2e65
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-21-005480-a-c1
Постачальник: ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 125
Сума договору: 5 904.48 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 920.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 21.07.2023 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s