• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір, Ручка кулькова, Стержень кульковий, Реєстратор двост А4 5 см, Реєстратор А4 ETALON 7,5 см, Реєстратор одност РР 7,5 см, Стрічка самоклейка, Блок паперу, Біндери, Лінійка, Коректор, Степлер, Маркер, Діркопробивач, Скріпки

5 904.48 UAH з ПДВ
Номер: 143e4c1ce13a4b7da369a84de98e2e65
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-21-005480-a-c1
Замовник: Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Постачальник: ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 125
Дата підписання: 21.07.2023 00:00
Період дії договору: 21.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 5 904.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 984.08 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір, Ручка кулькова, Стержень кульковий, Реєстратор двост А4 5 см, Реєстратор А4 ETALON 7,5 см, Реєстратор одност РР 7,5 см, Стрічка самоклейка, Блок паперу, Біндери, Лінійка, Коректор, Степлер, Маркер, Діркопробивач, Скріпки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 101 штуки
Період постачання до 21.07.2023
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Замкова,4 На карті