-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір, Ручка кулькова, Стержень кульковий, Реєстратор двост А4 5 см, Реєстратор А4 ETALON 7,5 см, Реєстратор одност РР 7,5 см, Стрічка самоклейка, Блок паперу, Біндери, Лінійка, Коректор, Степлер, Маркер, Діркопробивач, Скріпки
5 904.48
UAH з ПДВ
Номер:
143e4c1ce13a4b7da369a84de98e2e65
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-21-005480-a-c1
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25675957
-
Контактна особа:
Гойник Тетяна Олександрівна +380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua
-
Адреса:
35600, Україна, Рівненська область, Дубно, вул.Замкова
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38503396
-
Контактна особа:
Подстрел Роман Володимирович 0362407070
-
Адреса:
33009, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Млинівська,3
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
125
Дата підписання:
21.07.2023 00:00
Період дії договору:
21.07.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
5 904.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 984.08 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір, Ручка кулькова, Стержень кульковий, Реєстратор двост А4 5 см, Реєстратор А4 ETALON 7,5 см, Реєстратор одност РР 7,5 см, Стрічка самоклейка, Блок паперу, Біндери, Лінійка, Коректор, Степлер, Маркер, Діркопробивач, Скріпки
Кількість
101 штуки
Період постачання
до 21.07.2023