• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Прибутковий касовий ордер.Видатковий касовий ордер.Квитанція.Наряд.Медична карта амбулаторного хворого.Інформаційна згода.Книга канцелярська.Журнал Ф.037/0.Бланк амбулаторної картки. (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)

Завершена

2 783.00 UAH без ПДВ
Номер: 2e812e557cab452782141503c16caa58
Внутрішній номер закупівлі: 17872038
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-24-000915-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
Контактна особа: Тетяна Хорошун +380669125494 ahturka_stomat29@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 783.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Прибутковий касовий ордер.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Видатковий касовий ордер (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Квитанція.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Наряд.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Медична карта амбулаторного хворого. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Інформаційна згода. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Книга канцелярська.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Журнал Ф.037/0.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті
Бланк амбулаторної картки.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 400 штуки
Період постачання до 26.05.2023
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
БЕЛОЗОРОВ МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ
Ціна пропозиції 2 783.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.05.2023 09:14
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3c1b3051c864449b93b67765dc23c328
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-24-000915-a-a1
Постачальник: БЕЛОЗОРОВ МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ
Номер договору: 44
Сума договору: 2 783.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Прибутковий касовий ордер.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 0.21000 UAH без ПДВ
Видатковий касовий ордер (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 0.21000 UAH без ПДВ
Квитанція.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 0.21000 UAH без ПДВ
Наряд.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 0.21000 UAH без ПДВ
Медична карта амбулаторного хворого. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 0.96000 UAH без ПДВ
Інформаційна згода. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 0.24000 UAH без ПДВ
Книга канцелярська.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 100.00000 UAH без ПДВ
Журнал Ф.037/0.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби): 52.00000 UAH без ПДВ
Бланк амбулаторної картки.: 0.90000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 23.05.2023 08:57
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 44.pdf