• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Прибутковий касовий ордер.Видатковий касовий ордер.Квитанція.Наряд.Медична карта амбулаторного хворого.Інформаційна згода.Книга канцелярська.Журнал Ф.037/0.Бланк амбулаторної картки. (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)

Оголошено тендер

2 783.00 UAH
Номер: 06a87d9657fa4403a95d55d9b0a3bab6
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-05-24-000215-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
Очікувана вартість: 2 783.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Прибутковий касовий ордер.Видатковий касовий ордер.Квитанція.Наряд.Медична карта амбулаторного хворого.Інформаційна згода.Книга канцелярська.Журнал Ф.037/0.Бланк амбулаторної картки. (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.05.2023 08:55

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Прибутковий касовий ордер.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штуки
Період постачання (не задано)
Видатковий касовий ордер (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання (не задано)
Квитанція.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання (не задано)
Наряд.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання (не задано)
Медична карта амбулаторного хворого. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання (не задано)
Інформаційна згода. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання (не задано)
Книга канцелярська.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)
Журнал Ф.037/0.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)
Бланк амбулаторної картки.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 400 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписРозрахунок здійснюється протягом 15(п'ятнадцяти)робочих днів з дня отримання товару.
Сума2 783.00 UAH