-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Прибутковий касовий ордер.Видатковий касовий ордер.Квитанція.Наряд.Медична карта амбулаторного хворого.Інформаційна згода.Книга канцелярська.Журнал Ф.037/0.Бланк амбулаторної картки. (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)
Оголошено тендер
2 783.00
UAH
Номер:
06a87d9657fa4403a95d55d9b0a3bab6
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-05-24-000215-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33683650
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33683650
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 783.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Прибутковий касовий ордер.Видатковий касовий ордер.Квитанція.Наряд.Медична карта амбулаторного хворого.Інформаційна згода.Книга канцелярська.Журнал Ф.037/0.Бланк амбулаторної картки. (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
24.05.2023 08:55
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Прибутковий касовий ордер.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Видатковий касовий ордер (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Квитанція.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Наряд.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Медична карта амбулаторного хворого. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформаційна згода. (ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Книга канцелярська.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
3 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал Ф.037/0.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк амбулаторної картки.
Кількість
400 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписРозрахунок здійснюється протягом 15(п'ятнадцяти)робочих днів з дня отримання товару.
Сума2 783.00 UAH