• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари та папір офісний А4

Торги не відбулися

504 158.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 530.00 UAH
Номер: 78cf83187ed3447e959a3d01621cd676
Внутрішній номер закупівлі: 17760474
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-12-009581-a   
Замовник: Сумський обласний центр зайнятості населення
Контактна особа: Панова Лілія Миколаївна +380542685507 hoz@socz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 504 158.28 UAH з ПДВ
Період уточнення: 12.05.2023 14:52 - 26.05.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 12.05.2023 14:52 - 29.05.2023 00:00
Аукціон: з 23.05.2023 12:36
Період кваліфікації: 29.05.2023 00:01 - 04.08.2023 14:27

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 9a4fbbf0824d4878bf7c87f3ad4ca59a
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: в описах предметів закупівлі є порушенням вимоги част.3 ст.23 Закону, так як не сприяють однозначному розумінню технічних вимог до предмету закупівлі
Період оскарження: 05.07.2023 14:21 - 16.07.2023 00:00
Дата опублікування: 05.07.2023 14:21
Дата виконання: 05.07.2023 14:17
Статус:
Скасовано
  • Лот №1 ₴504 158.28 Канцелярські товари та папір офісний А4