• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Роз’ясненням викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити» зазначено, що виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника. Враховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону. 23.01.2023 року уповноваженої особою Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету: «Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» на очікувану вартість – 127 723,00 грн з ПДВ. Закупівля відбулася, в результаті чого було підписано договір на закупілю товару №15/02-01 від 15.02.2023 року на суму 97 726,61 грн з ПДВ. Звіт про результати проведення процедури додається . Зекономлені внаслідок проведення процедури закупівлі кошти, відповідно до роз’яснення, викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити», вважають новим предметом закупівлі, а планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році. Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель за предметом: «Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне».

Завершена

27 681.05 UAH з ПДВ
Номер: 4c3fa0256bbb49a1af8f403b3ad61fc6
Внутрішній номер закупівлі: 17269767
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-17-007282-a   
Замовник: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактна особа: Гольоса Юлія Олександрівна +380958227632 zakupkavoronkiv@ukr.net http://voronkivska-sr.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 27 681.05 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 78 комплект
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 08352, Україна, Київська область, с. Вороньків, вул. Паркова, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
Ціна пропозиції 27 681.05 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.03.2023 14:08
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 09e9fd5d75684a0dad1910e94cf854ad
Ідентифікатор договору: UA-2023-03-17-007282-a-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
Номер договору: 15/03-07
Сума договору: 27 681.05 UAH з ПДВ
Сума договору: 23 141.34 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.03.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 15.03.2023 00:00
Статус:
Підписаний
Договір