• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

27 681.05 UAH
Номер: 0d7d3d954e954ed1b99d9b4c94d0b4b4
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-03-17-002409-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
Замовник: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість: 27 681.05 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Роз’ясненням викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити» зазначено, що виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника. Враховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону. 23.01.2023 року уповноваженої особою Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету: «Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» на очікувану вартість – 127 723,00 грн з ПДВ. Закупівля відбулася, в результаті чого було підписано договір на закупілю товару №15/02-01 від 15.02.2023 року на суму 97 726,61 грн з ПДВ. Звіт про результати проведення процедури додається . Зекономлені внаслідок проведення процедури закупівлі кошти, відповідно до роз’яснення, викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити», вважають новим предметом закупівлі, а планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році. Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель за предметом: «Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне».
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.03.2023 14:00

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцтовари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 78 комплект
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума27 681.05 UAH