• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів)

Прямий договір укладено відповідно до частини 6 пункту 13 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : частини 6 п. 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) . Торги відмінено по Лот №24 - ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів) (номер закупівлі в електронній системі UA-2023-01-27-008277-a) по причині відсутність пропозицій.

Завершена

117 700.00 UAH з ПДВ
Номер: 406f6cb91a43424c9aa8b31996e7877f
Внутрішній номер закупівлі: 17043456
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-21-006872-a   
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактна особа: Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 117 700.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район,, с. Завидово, вул. Миру, 99 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Пекар Тетяна Петрівна
Ціна пропозиції 117 700.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.02.2023 12:31
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 999fe7a793584ef397b2d29bb86841cb
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-21-006872-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Пекар Тетяна Петрівна
Номер договору: 32/п
Сума договору: 35 200.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів): 35 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 20.02.2023 00:00
Статус:
Виконаний
договір
pdf
dok_0210.pdf
pdf
dok_0261.pdf
p7s
sign.p7s