• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів)

35 200.00 UAH без ПДВ
Номер: 999fe7a793584ef397b2d29bb86841cb
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-21-006872-a-b1
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Пекар Тетяна Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів): 35 200.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 32/п
Дата підписання: 20.02.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 35 200.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 35 200.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Завидівській загальноосвітній школі І-ІІІ Ступенів)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район,, с. Завидово, вул. Миру, 99 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8fa69a69b149436e8d672e7abe0f2b44
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: пп.1 п.19 Особливостей № 1178
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
dok_0210.pdf
    Номер: 93f39a22ddc845169b3eca6e1322a58d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», також відповідно до п.19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до Особливостей №1178, враховуючи зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника суму договору зменшено на 32500,00 грн
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
dok_0261.pdf