• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)

1. Найменування Замовника: Ліцей 2 Івано-Франківської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 25802373. 4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ярема Оксана Тарасівна, завідувач господарством, уповноважений з публічних закупівель Ліцею 2 Івано-Франківської міської ради; 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29, телефон +380958763298, e-mail: matsapula@i.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 9. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29 10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 446 500,00 грн. (чотириста сорок шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ. 10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2023р. 13. Умови оплати: Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Завершена

446 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 232.50 UAH
Номер: 3df05a1421454735a49bf3d1ee644c8b
Внутрішній номер закупівлі: 16976248
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-14-014483-a   
Замовник: Ліцей № 2 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Оксана Ярема +380958763298 matsapula@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 446 500.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 14.02.2023 17:46 - 19.02.2023 00:00
Період прийому пропозицій: 14.02.2023 17:46 - 22.02.2023 00:00
Період кваліфікації: 22.02.2023 00:01 - 23.02.2023 14:01
Період завантаження договору: 01.03.2023 00:00 - 11.03.2023 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴446 500.00 ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)