• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

канцелярські товари

канцтовари: 1. Папір А-4 Zoom, щільність 80 г/ м2 -15 пачок 2. Файли для документів А 4 Буромакс+, 40 мкм 100 шт. в пачці -9 пачок 3. Зошит офісний А 4 м’яка обкладинка 48 аркушів клітинка – 10 шт. 4. Папка-реєстратор А 4 50 мм Axent Prestige, фіолетова -5 шт.. 5.Папка-реєстратор А 4 75 мм Delta Color, двостороння помаранчева -13 шт 6. Книга обліку А 4 96 аркушів, тверда обкладинка Буромакс, лінійка - 5 шт. 7. Книга обліку А 4 96 аркушів, тверда обкладинка, клітинка - 9 шт. 8. скріпки 28 мм Delta круглі 100 шт - 10 уп. 9. Скоби № 24 Axent Pro № 24/6 (1000 шт.) - 10 уп. Вимоги до постачальника: 1 Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника 2. Надати договір зі специфікацією та видаткову накладну 3. Цінову пропозицію.

Завершена

3 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36.00 UAH
Номер: e260efbaacec400aa9b67d5e59ced4f5
Внутрішній номер закупівлі: 1666099
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-29-002216-c   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва"
Контактна особа: Адаменко Лілія Василівна 380445509518 kdcdplan@ukr.net http://tychyny12.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 3 600.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36.00 UAH
Період уточнення: 29.01.2018 14:31 - 31.01.2018 11:00
Період прийому пропозицій: 01.02.2018 11:00 - 02.02.2018 11:00
Аукціон: 05.02.2018 15:35 - 05.02.2018 16:20
Період кваліфікації: 05.02.2018 16:20 - 06.02.2018 10:16
Період завантаження договору: 06.02.2018 09:55 - 26.02.2018 09:55

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцтовари: 1. Папір А-4 Zoom, щільність 80 г/ м2 -15 пачок 2. Файли для документів А 4 Буромакс+, 40 мкм 100 шт. в пачці -9 пачок 3. Зошит офісний А 4 м’яка обкладинка 48 аркушів клітинка – 10 шт. 4. Папка-реєстратор А 4 50 мм Axent Prestige, фіолетова -5 шт.. 5.Папка-реєстратор А 4 75 мм Delta Color, двостороння помаранчева -13 шт 6. Книга обліку А 4 96 аркушів, тверда обкладинка Буромакс, лінійка - 5 шт. 7. Книга обліку А 4 96 аркушів, тверда обкладинка, клітинка - 9 шт. 8. скріпки 28 мм Delta круглі 100 шт - 10 уп. 9. Скоби № 24 Axent Pro № 24/6 (1000 шт.) - 10 уп. Вимоги до постачальника: 1 Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника 2. Надати договір зі специфікацією та видаткову накладну 3. Цінову пропозицію.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 86 штуки
Період постачання 07.02.2018 - 14.02.2018
Місце постачання 02098, Україна, Київ, Київ, пр-т П.Тичини,12 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"

Оскарження: 05.02.2018 16:20 - 08.02.2018 09:32
Початкова пропозиція 3 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 213.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
06.02.2018 09:32
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КАРАТ-ТРЕЙД"

Оскарження: 06.02.2018 09:32 - 08.02.2018 09:55
Початкова пропозиція 2 214.68 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 214.68 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
06.02.2018 09:55
Документи 4
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

Оскарження: 06.02.2018 09:55 - 08.02.2018 10:16
Початкова пропозиція 2 732.69 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 627.04 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.02.2018 10:16
Документи 9
Скарги 0
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОЛИНА МРІЙ"
Початкова пропозиція 3 311.04 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 993.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Початкова пропозиція 3 496.69 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 993.58 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
Початкова пропозиція 3 312.49 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 090.73 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 9b98ae301d984f4bbbbb08fef9410ada
Ідентифікатор договору: UA-2018-01-29-002216-c-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Номер договору: 3
Сума договору: 2 627.04 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.02.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 08.02.2018 11:00
Статус:
Підписаний
PDF
договір3.PDF