• Спрощена закупівля
  • КЕП

канцелярські товари

договір опубліковано

2 627.04 UAH з ПДВ
Номер: 9b98ae301d984f4bbbbb08fef9410ada
Ідентифікатор договору: UA-2018-01-29-002216-c-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: договір опубліковано
Номер договору: 3
Дата підписання: 08.02.2018 11:00
Період дії договору: 07.02.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 2 627.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 627.04 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцтовари: 1. Папір А-4 Zoom, щільність 80 г/ м2 -15 пачок 2. Файли для документів А 4 Буромакс+, 40 мкм 100 шт. в пачці -9 пачок 3. Зошит офісний А 4 м’яка обкладинка 48 аркушів клітинка – 10 шт. 4. Папка-реєстратор А 4 50 мм Axent Prestige, фіолетова -5 шт.. 5.Папка-реєстратор А 4 75 мм Delta Color, двостороння помаранчева -13 шт 6. Книга обліку А 4 96 аркушів, тверда обкладинка Буромакс, лінійка - 5 шт. 7. Книга обліку А 4 96 аркушів, тверда обкладинка, клітинка - 9 шт. 8. скріпки 28 мм Delta круглі 100 шт - 10 уп. 9. Скоби № 24 Axent Pro № 24/6 (1000 шт.) - 10 уп. Вимоги до постачальника: 1 Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника 2. Надати договір зі специфікацією та видаткову накладну 3. Цінову пропозицію.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 86 штуки
Період постачання 07.02.2018 - 14.02.2018
Місце постачання 02098, Україна, Київ, Київ, пр-т П.Тичини,12 На карті