-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
Завершена
10 299 007.00
UAH з ПДВ
Номер:
2865b4f8a8d44201b7452dd5b005933d
Внутрішній номер закупівлі:
164852
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2016-08-02-000181-b
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
36072499
-
Адреса:
10014, Украина, Житомирская область, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дмитро Болейко +380975785428 ukbgmr@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45214100-1 Будівництво дитячих садківАналіз за цим CPV
Умова застосування:
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
14.02.2014, за результатами процедури відкритих торгів, між Управлінням капітального будівництва та ПРБФ «Комунальник» було укладено договір на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м.Житомирі» на суму 10 368 492,00 грн. (десять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дві грн. 00 коп.) з ПДВ. В 2015 році передбачене договором фінансування було освоєно в повному обсязі, проте внаслідок зміни проектних рішень та здорожчання вартості будівельних матеріалів (проект та договірна ціна розроблені в цінах 2012 року), передбачений проектом комплекс робіт не було виконано у зв’язку із чим виникла необхідність у коригуванні проекту.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі (корегування)» було надано на розгляд до Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 на загальну кошторисну вартість в розмірі 22 836,322 тис. грн.
Відкоригований проект є продовженням робіт з реконструкції приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені ПРБФ «Комунальник» матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові ПРБФ «Комунальник», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також знаходиться професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники ПРБФ «Комунальник», які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва в цілому;
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
– Господарський Кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV (зі змінами);
– Цивільний Кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV (зі змінами);
– Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII (зі змінами);
– Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»;
– Договір № 7 від 14.02.2014 про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу №32 по вул. Якубовського, 10 в м. Житомирі»;
– Експертний висновок інженера технічного нагляду;
– Експертний висновок філії Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція»;
– Експертний звіт №06-0268-16 від 08.06.2016 року.
Очікувана вартість:
10 299 007.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
×
-
NONE:
000 Класифікатор зазначений в описі закупівлі
Кількість
1 послуга
Період постачання
15.08.2016 - 31.12.2016
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Привана ремонтно-будівельна фірма "Комунальник"
Оскарження: 02.08.2016 11:36 - 13.08.2016 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
20425612
-
Контактна особа:
Корзун Микола Антонович komunalnyk.zt@gmail.com
-
Адреса:
10012, Україна, Житомирская область, Житомир, вул. Б.Тена,45
Оскарження: 02.08.2016 11:36 - 13.08.2016 00:00
Ціна пропозиції
10 053 680.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.08.2016 15:17
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
1cd888bdfed549e7a0f84c84733bce85
Ідентифікатор договору:
UA-2016-08-02-000181-b-b1
Постачальник:
Привана ремонтно-будівельна фірма "Комунальник"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20425612
-
Контактна особа:
Корзун Микола Антонович komunalnyk.zt@gmail.com
-
Адреса:
10012, Україна, Житомирская область, Житомир, вул. Б.Тена,45
Номер договору:
120
Сума договору:
10 053 680.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
8 378 067.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.08.2016 00:00 - 31.12.2016 00:00
Дата підписання:
15.08.2016 11:42
Статус:
Виконаний