-
Переговорна процедура
-
КЕП
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
10 053 680.40
UAH з ПДВ
Номер:
1cd888bdfed549e7a0f84c84733bce85
Ідентифікатор договору:
UA-2016-08-02-000181-b-b1
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
36072499
-
Контактна особа:
Дмитро Болейко +380975785428 ukbgmr@i.ua
-
Адреса:
10014, Украина, Житомирская область, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Привана ремонтно-будівельна фірма "Комунальник"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20425612
-
Контактна особа:
Корзун Микола Антонович komunalnyk.zt@gmail.com
-
Адреса:
10012, Україна, Житомирская область, Житомир, вул. Б.Тена,45
Класифікатор ДК 021:2015:
45210000-2 Будівництво будівельАналіз за цим CPV
Номер договору:
120
Дата підписання:
15.08.2016 11:42
Період дії договору:
15.08.2016 00:00 - 31.12.2016 00:00
Сума договору:
10 053 680.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 675 613.40 UAH)
Оплачено:
10 053 680.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 675 613.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщень дошкільного навчального закладу № 32 по вул.Якубовського,10 в м. Житомирі
×
-
NONE:
000 Не визначено
Кількість
1 послуга
Період постачання
15.08.2016 - 31.12.2016
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bf11a3aaceba4d6fae727b9cd23ef5f5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку із зміною умов фінансування.
Номер додаткової угоди:
120
Дата внесення змін до договору:
19.07.2017 21:57
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6710db6d78d446c79b234be11f968d5f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Нова редакція п. 3.1., п. 4.1.1. та додатків №2, №3 до договору
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
17.10.2019 18:01
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ba2a39acb50d49eaa2a030d2f25f6d58
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Нова редакція додатку №1 до договору
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
11.12.2019 14:50
Статус:
Опубліковано