• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний, скріпки круглі, скотч канцелярський, файл прозорий, скоби, календар перекидний)

Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний, скріпки круглі, скотч канцелярський, файл прозорий, скоби, календар перекидний)

Завершена

8 198.00 UAH без ПДВ
Номер: dd74c827fcb14d5c9242ed9e11458574
Внутрішній номер закупівлі: 15966899
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-23-004561-a   
Замовник: Фінансове управління Кролевецької міської ради
Контактна особа: Федотова Яна Володимирівна +380977632764 finupr_krolmr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 198.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний, скріпки круглі, скотч канцелярський, файл прозорий, скоби, календар перекидний)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 166 штуки
Період постачання 23.11.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, 25 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Кубишко О.М.
Ціна пропозиції 8 198.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.11.2022 11:07
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4831b3cdca2a4990a5d515a10c9d4241
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-23-004561-a-b1
Постачальник: ФОП Кубишко О.М.
Номер договору: 20
Сума договору: 8 198.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.11.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 23.11.2022 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір канцтовари.PDF