• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний, скріпки круглі, скотч канцелярський, файл прозорий, скоби, календар перекидний)

8 198.00 UAH без ПДВ
Номер: 4831b3cdca2a4990a5d515a10c9d4241
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-23-004561-a-b1
Замовник: Фінансове управління Кролевецької міської ради
Постачальник: ФОП Кубишко О.М.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 20
Дата підписання: 23.11.2022 00:00
Період дії договору: 23.11.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 8 198.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний, скріпки круглі, скотч канцелярський, файл прозорий, скоби, календар перекидний)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 166 штуки
Період постачання 23.11.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, 25 На карті