• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний А4 за кодом CPV за ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"

Завершена

15 525.00 UAH без ПДВ
Номер: b8626b499ea44757b13c61a088fbb0ba
Внутрішній номер закупівлі: 15803175
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-08-010250-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Контактна особа: Семенюк Оксана Вікторівна 380343346368 medcentr_kol@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 15 525.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний Smart Line Office A4 80 г/м2 клас C 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 75 штуки
Період постачання 08.11.2022 - 25.11.2022
Місце постачання 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф»
Ціна пропозиції 15 525.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.11.2022 15:03
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1f972c7498f14a209d89b864bae0b6a9
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-08-010250-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф»
Номер договору: №233
Сума договору: 15 525.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 12 937.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний Smart Line Office A4 80 г/м2 клас C 500 аркушів: 207.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 08.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 08.11.2022 13:00
Статус:
Підписаний