• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4 за кодом CPV за ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

15 525.00 UAH
Номер: 6bb5ac5de7ce44d08795dc4d885d65fc
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-11-08-004020-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Очікувана вартість: 15 525.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 за кодом CPV за ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 08.11.2022 14:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний Smart Line Office A4 80 г/м2 клас C 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 75 штуки
Період постачання до 25.11.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума15 525.00 UAH