• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Придбання канцелярських товарів,папіру та інших засобів і предметів офісного користування

Завершена

13 495.50 UAH без ПДВ
Номер: bcd7df3028e14bb98919bdb5536f3a9f
Внутрішній номер закупівлі: 15658970
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-24-009529-a   
Замовник: Відділ з питань соціального захисту та охорони здоров'я виконавчого комітету Путивльської міської ради
Контактна особа: Тохтамиш Олена Володимирівна +380506603904 Putivl-szoz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 13 495.50 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів,папіру та інших засобів і предметів офісного користування
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 724 штуки
Період постачання 24.10.2022 - 03.11.2022
Місце постачання 41500, Україна, Сумська область, Путивль, вулиця Першотравнева,84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Новак Сергій Миколайович
Ціна пропозиції 13 495.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.10.2022 16:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b2b00e7878844987ae79b3689f81794b
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-24-009529-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Новак Сергій Миколайович
Номер договору: 1521
Сума договору: 13 495.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.10.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 24.10.2022 00:00
Статус:
Підписаний