• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів,папіру та інших засобів і предметів офісного користування

13 495.50 UAH без ПДВ
Номер: b2b00e7878844987ae79b3689f81794b
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-24-009529-a-c1
Замовник: Відділ з питань соціального захисту та охорони здоров'я виконавчого комітету Путивльської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Новак Сергій Миколайович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1521
Дата підписання: 24.10.2022 00:00
Період дії договору: 24.10.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 13 495.50 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів,папіру та інших засобів і предметів офісного користування
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 724 штуки
Період постачання 24.10.2022 - 03.11.2022
Місце постачання 41500, Україна, Сумська область, Путивль, вулиця Першотравнева,84 На карті