• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки

Детальна інформація щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до оголошення

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Номер: 8c31110b162849ba9db293b7322b9e20
Внутрішній номер закупівлі: 15532119
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-07-008483-a   
Замовник: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна 380536743833 analiz@kremen.gov.ua http://kremen.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 60 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300.00 UAH
Період уточнення: 07.10.2022 15:09 - 13.10.2022 08:00
Період прийому пропозицій: 13.10.2022 12:00 - 18.10.2022 12:00
Аукціон: з 19.10.2022 14:51
Період кваліфікації: 18.10.2022 12:01 - 20.10.2022 10:40
Період завантаження договору: 20.10.2022 10:40 - 09.11.2022 10:40
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, площа Перемоги, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРДІН АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Оскарження: 20.10.2022 10:40 - 25.10.2022 00:00
Початкова пропозиція 59 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.10.2022 10:40
Документи 35
Скарги 0

Контракти

Номер: 2447462b56fa464f9ae1de3d9fcea567
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-07-008483-a-a1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРДІН АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
Номер договору: 354
Сума договору: 59 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 49 833.33 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки: 59 800.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 01.11.2022 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір_354.pdf
p7s
sign.p7s