• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки

59 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 2447462b56fa464f9ae1de3d9fcea567
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-07-008483-a-a1
Замовник: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРДІН АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки: 59 800.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 354
Дата підписання: 01.11.2022 00:00
Період дії договору: 01.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 59 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 966.67 UAH)
Оплачено: 49 975.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 329.27 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, площа Перемоги, 2 На карті