• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)

Спрощена закупівля здійснюється відповідно до пп. 1. п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану “ зі змінами. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції не вимагається.

Завершена

115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 150.00 UAH
Номер: b48fef6007f04f599d02449a015d14ce
Внутрішній номер закупівлі: 15238228
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-02-002705-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Контактна особа: Ящук Альона Василівна +380432466220 vincpmsd3@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 115 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 150.00 UAH
Період уточнення: 02.09.2022 11:07 - 08.09.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 08.09.2022 00:00 - 13.09.2022 00:00
Аукціон: 13.09.2022 13:21 - 13.09.2022 13:44
Період кваліфікації: 13.09.2022 13:44 - 14.09.2022 11:36
Період завантаження договору: 14.09.2022 11:36 - 04.10.2022 11:36
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 пачок
Період постачання до 20.11.2022
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Оскарження: 14.09.2022 11:36 - 17.09.2022 00:00
Початкова пропозиція 100 590.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 970.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.09.2022 11:36
Документи 14
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 101 520.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 96
Скарги 0

Контракти

Номер: 58255f451fa1445fb176c4950a06aabc
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-02-002705-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 60
Сума договору: 98 970.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 82 475.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку): 197.94000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 26.09.2022 00:00 - 20.11.2022 23:59
Дата підписання: 26.09.2022 00:00
Статус:
Виконаний
договір
Звіт про виконання договору про закупівлю
p7s
sign.p7s