• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)

Оголошено тендер

115 000.00 UAH
Номер: 3e28836eaea7413d95085dfe4a6587fc
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-09-02-000180-a
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Очікувана вартість: 115 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Примітки: Спрощена закупівля здійснюється відповідно до пп. 1. п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану “ зі змінами. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 02.09.2022 10:06

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 пачка
Період постачання до 20.11.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписЗа рахунок коштів НСЗУ.
Сума115 000.00 UAH