• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари з доставкою за потребою замовника (ДК 021:2015 (CPV): 30192700-8 - Канцелярські товари) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 14 614,56 грн.

Завершена

16 614.56 UAH з ПДВ
Номер: c12c341806924072a6f2cb9753818ad6
Внутрішній номер закупівлі: 14855849
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-06-005438-a   
Замовник: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна 380442796637 lenadon049@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 16 614.56 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари з доставкою за потребою замовника (ДК 021:2015 (CPV): 30192700-8 - Канцелярські товари) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 14 614,56 грн.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 25 одиниця
Період постачання 11.07.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, Трьохсвятительська,4в На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Ваш автограф"
Ціна пропозиції 16 614.56 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.07.2022 15:24
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 69a2ea5ecd0340b09b5b53a2221cf3c8
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-06-005438-a-b1
Постачальник: ТОВ "Ваш автограф"
Номер договору: 33
Сума договору: 16 614.56 UAH з ПДВ
Сума договору: 13 845.47 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.07.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 06.07.2022 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
33-Договор-06.07.2022.pdf