-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари з доставкою за потребою замовника (ДК 021:2015 (CPV): 30192700-8 - Канцелярські товари) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 14 614,56 грн.
Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Канцелярські товари з доставкою за потребою замовника (ДК 021:2015 (CPV): 30192700-8 - Канцелярські товари) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 14 614,56 грн. (Чотирнадцять тисяч шістсот чотирнадцять гривень 56 копійок (в т.ч. ПДВ: 2435.76 грн), на умовах, визначених цим Договором та Специфікації, що узгоджена Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація).
16 614.56
UAH з ПДВ
Номер:
69a2ea5ecd0340b09b5b53a2221cf3c8
Ідентифікатор договору:
UA-2022-07-06-005438-a-b1
Замовник:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03359836
-
Контактна особа:
Донець Олена Валеріївна 380442796637 lenadon049@gmail.com
-
Адреса:
01001, Україна, м. Київ, Київ, Трьохсвятительська,4в
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Ваш автограф"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38703681
-
Контактна особа:
Лубіна Наталія Миколаївна +3804420747202 lim.va@ukr.net
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, Сім'ї Хохлових, 15
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Канцелярські товари з доставкою за потребою замовника (ДК 021:2015 (CPV): 30192700-8 - Канцелярські товари) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 14 614,56 грн. (Чотирнадцять тисяч шістсот чотирнадцять гривень 56 копійок (в т.ч. ПДВ: 2435.76 грн), на умовах, визначених цим Договором та Специфікації, що узгоджена Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація).
Номер договору:
33
Дата підписання:
06.07.2022 15:00
Період дії договору:
06.07.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
16 614.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 769.09 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари з доставкою за потребою замовника (ДК 021:2015 (CPV): 30192700-8 - Канцелярські товари) в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 14 614,56 грн.
Кількість
25 одиниця
Період постачання
11.07.2022 - 31.12.2022