• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі)

Завершена

860 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 792f3ca3191340fa96e66edaa8c8c785
Внутрішній номер закупівлі: 13286864
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-008210-b   
Замовник: КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр"
Контактна особа: Филипець Євген Юрійович +380322404045 tenderpercentr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: 16 листопада 2021 року Замовником подано оголошення UA-2021-11-16-014503-a про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі), однак, станом на 02 грудня 2021 року торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». 02 грудня 2021 року Замовником повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів, - ідентифікатор UA-2021-12-02-015760-c на закупівлю ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі). Однак, станом на кінцевий термін подання пропозицій 26 березня 2021. не подано тендерних пропозицій, внаслідок чого, повторно торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій». Беручи до уваги вищенаведене, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру з метою здійснити закупівлю ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі), відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Очікувана вартість: 860 000.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 75 найменувань
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79032, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Дж. Вашингтона, 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТУНІКА СТ"

Оскарження: 20.12.2021 16:55 - 31.12.2021 00:00
Ціна пропозиції 858 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2021 16:55
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 87cfeebaabdb43deb02add4dc56eefcb
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-20-008210-b-a1
Постачальник: ТОВ "ТУНІКА СТ"
Номер договору: 31/12
Сума договору: 858 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 715 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.12.2021 00:00 - 31.01.2022 23:59
Дата підписання: 31.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Туніка.pdf
pdf
Туніка 2.pdf
p7s
sign.p7s