• Переговорна процедура
  • КЕП

ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі)

858 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 87cfeebaabdb43deb02add4dc56eefcb
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-20-008210-b-a1
Замовник: КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр"
Постачальник: ТОВ "ТУНІКА СТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 31/12
Дата підписання: 31.12.2021 00:00
Період дії договору: 31.12.2021 00:00 - 31.01.2022 23:59
Сума договору: 858 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Меблі)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 75 найменувань
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79032, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Дж. Вашингтона, 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8fb3f50606ac4dcc93adbc1b90133915
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Туніка 2.pdf