• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги централізованого пожежного спостерігання за системами пожежної сигналізації

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги централізованого пожежного спостерігання за системами пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 13 (територія Державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний"); - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська 1, санаторій-профілакторій "Портовик" ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 74 448,00 грн. без ПДВ / 89 337,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.12.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: оплата послуг здійснюється щомісячно, за фактичну кількість об’єктів та кількість повних діб спостереження в розрахунковому місяці. Кількість об’єктів спостереження протягом терміну дії Договору може змінюватись (виведення з експлуатації діючих об’єктів) на підставі листа від Адміністрації. Якщо Послуга надається не за повний місяць - оплата за даний період не нараховується в рахунок щомісячної оплати. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактом надання Послуг протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

74 448.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 372.24 UAH
Номер: 455599ac05144461b390d7944dfe1477
Внутрішній номер закупівлі: 12524111
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-17-001111-b   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Бузажи Ганна Юріївна 380487381765 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних службАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 74 448.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 372.24 UAH
Період уточнення: 17.11.2021 11:15 - 23.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 17.11.2021 11:15 - 03.12.2021 15:00
Аукціон: 06.12.2021 13:53 - 06.12.2021 14:34
Період кваліфікації: 06.12.2021 14:34 - 13.12.2021 13:54
Період завантаження договору: 13.12.2021 13:54 - 02.01.2022 13:54
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги централізованого пожежного спостерігання за системами пожежної сигналізації
Код ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ПП "Спецавтоматика-2007"

Оскарження: 13.12.2021 11:52 - 24.12.2021 00:00
Виявлена аномально низька ціна пропозиції
Початкова пропозиція 37 224.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 224.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.12.2021 11:52
Відповіді на вимоги 11
Документи 26
Скарги 0
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН

Оскарження: 13.12.2021 13:54 - 24.12.2021 00:00
Початкова пропозиція 52 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
52 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2021 13:54
Відповіді на вимоги 11
Документи 32
Скарги 0
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"
Початкова пропозиція 61 200.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 827.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 53
Скарги 0
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
Початкова пропозиція 74 448.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
61 056.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 23
Скарги 0
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Початкова пропозиція 70 080.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
70 080.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 37
Скарги 0

Контракти

Номер: 29c9019d01ce44f1b780bf26226fa901
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-17-001111-b-c1
Постачальник: ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН
Номер договору: 349-В-ПВФ-21
Сума договору: 62 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 52 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 29.12.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
349-В_ПВФ-21 від 29.12.2021 ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН.pdf
docx
Звіт про результати проведення закупівлі.docx
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx
p7s
sign.p7s