• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень спортивного залу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів №24, м. Суми, Сумської області

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень спортивного залу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів №24, м. Суми, Сумської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 15000.00 грн (П'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (згідно Додатку №3 до тендерної документації). Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. 3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.

Торги відмінено

3 156 412.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 782.06 UAH
Номер: 589f6941f9474f41ae12c53784122fff
Внутрішній номер закупівлі: 12345993
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-08-000696-c   
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №24, М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Ришкова Анна В'ячеславівна 380669867630 zosh24sumy@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 3 156 412.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 782.06 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 15 000.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2021 10:47 - 14.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 08.11.2021 10:47 - 24.11.2021 00:00
Аукціон: 24.11.2021 12:58 - 24.11.2021 13:21
Період кваліфікації: з 24.11.2021 13:21
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень спортивного залу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів №24, м. Суми, Сумської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 40030, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ПАРИЗЬКОЇ КОМУНИ, будинок 20. На карті

Інформація про скасування

Номер: a6d2e34770454d38b7dce41c4a92de67
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: У Замовника станом на 30.11.2021 року відпадає подальша потреба у закупівлі робіт по оголошеній технічній документації.
Період оскарження: 30.11.2021 14:47 - 11.12.2021 00:00
Дата опублікування: 30.11.2021 14:47
Дата виконання: 30.11.2021 14:47
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
Початкова пропозиція 2 400 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 400 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 11
Документи 32
Скарги 0
ТОВ "АЛЬФА БУД 21"
Початкова пропозиція 2 899 384.39 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 899 384.39 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 11
Документи 27
Скарги 0