Капітальний ремонт внутрішніх приміщень спортивного залу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів №24, м. Суми, Сумської області
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень спортивного залу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів №24, м. Суми, Сумської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 15000.00 грн (П'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (згідно Додатку №3 до тендерної документації). Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. 3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Торги відмінено
3 156 412.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 782.06 UAH
Період оскарження:08.11.2021 10:47 - 20.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
внесення змін до п.6 розділу 3 ТД
Номер:3515ea35e2cb4d028c9b48313424e4c1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-08-000696-c.b1
Назва:внесення змін до п.6 розділу 3 ТД
Вимога:
Шановний замовнику, пунктом 6.1 розділу 3 Тендерної документації закупівлі замовником вимагається: «…2. Локальні кошториси затверджені підписом і печаткою інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Разом із вищезазначеними рахунками учасники повинні надати копію кваліфікованого сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завіреного печаткою та підписом інженера-проектувальника.»
Але згідно з чинним законодавством - сертифікований інженер-кошторисник залучається тільки на етапі розробки інвесторської документації, а предметом закупівлі є капітальний ремонт, тобто виконання робіт. Таким чином, наявність сертифікованого інженера-кошторисника є дискримінаційною вимогою. Оскільки вищезазначені пункти тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі та суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни до самої тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.11.2021 09:33
Вирішення: На Ваше запитання хочемо зазначити, що частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договору з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією. Дякуємо.