-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, паперові блоки для фліпчартів)
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2021 РІК!!! Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, місце знаходження Замовника : м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття);Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Торги не відбулися
153 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 767.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 767.50 UAH
Номер:
5db1fba58eb6476f84a9b7cf31506063
Внутрішній номер закупівлі:
12342673
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-08-000664-b
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення 0432557273 zakup1@vinocz.in.vn.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
153 500.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
767.50 UAH
Період уточнення:
08.11.2021 09:08 - 14.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
08.11.2021 09:08 - 24.11.2021 00:00
Аукціон:
з 24.11.2021 13:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80г/м.кв.
Кількість
1065 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Папір формату А4 45г/м.кв (газетний)
Кількість
35 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Папір формату А3 60г/м.кв (офсетний)
Кількість
35 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Папір А3 80 г/м.кв.
Кількість
35 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Паперові блоки для фліпчартів
Кількість
140 упаковка
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Ромус-Поліграф"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25551379
-
Контактна особа:
Ромус Поліграф 380676710411 romus.poligraf1@gmail.com http://www.romus.ua
-
Адреса:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 81
Початкова пропозиція
152 880.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
152 880.30 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги
10
Документи
74
Скарги
0