-
Відкриті торги
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, паперові блоки для фліпчартів)
Оголошено тендер
153 500.00
UAH
Номер:
bee502f122544726991841e5254ff670
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-11-08-000427-b
Тип процедури:
Відкриті торги
Закупівельник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Очікувана вартість:
153 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, паперові блоки для фліпчартів)
Примітки:
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2021 РІК !!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.11.2021 08:54
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м.кв.
Кількість
1065 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Папір формат А4 45г/м.кв (газетний)
Кількість
35 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Папір формату А3 60г/м.кв (офсетний)
Кількість
35 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Папір А3 80 г/м.кв.
Кількість
35 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Паперові блоки для фліпчартів
Кількість
140 упаковка
Період постачання
до 31.12.2021
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються по факту постачання Товару Замовнику. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
Сума153 500.00 UAH