• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Номер: eb445964984145468e46f5cfaa2285ac
Внутрішній номер закупівлі: 1198935
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-19-002144-c   
Замовник: Філія "Комунальної установи "Територіальне медичне об`єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Гайсинська станція екстреної медичної допомоги"
Контактна особа: Посвістак Наталя Василівна +380433423107 gaysin103ambulance@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські виробиАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 15 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 19.09.2017 15:23 - 22.09.2017 15:28
Період прийому пропозицій: 22.09.2017 15:28 - 25.09.2017 15:28
Аукціон: 26.09.2017 14:14 - 26.09.2017 14:59
Період кваліфікації: 26.09.2017 14:59 - 29.09.2017 15:02
Період завантаження договору: 26.09.2017 14:59 - 16.10.2017 14:59

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
Код ДК 021:2015: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість 21 лот
Період постачання 02.10.2017 - 30.10.2017
Місце постачання 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. Вячеслава Чорновола 1А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

Оскарження: 26.09.2017 14:59 - 03.10.2017 15:02
Початкова пропозиція 9 375.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.09.2017 15:02
Документи 4
Скарги 1
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "LPD"
Початкова пропозиція 14 465.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 14
Скарги 0
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Початкова пропозиція 10 377.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
Початкова пропозиція 11 940.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 940.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0
ФОП Мельник Анатолій Анатолійович
Початкова пропозиція 13 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
КП "Кам’янець-Подільська міська друкарня"
Початкова пропозиція 14 820.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 39788eb4069e45588a95feab91055222
Ідентифікатор договору: UA-2017-09-19-002144-c-c1
Постачальник: ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
Номер договору: 19
Сума договору: 7 999.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.10.2017 23:59 - 31.12.2017 23:59
Дата підписання: 04.10.2017 23:59
Статус:
Підписаний
підписаний контракт