-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
7 999.00
UAH з ПДВ
Номер:
39788eb4069e45588a95feab91055222
Ідентифікатор договору:
UA-2017-09-19-002144-c-c1
Постачальник:
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2919312898
-
Контактна особа:
Шлюпенков Олександр Анатолійович +380682066854 aprint7@ukr.net http://aprint.dp.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, ж/м Сокіл ,буд 1
Класифікатор ДК 021:2015:
22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору:
19
Дата підписання:
04.10.2017 23:59
Період дії договору:
04.10.2017 23:59 - 31.12.2017 23:59
Сума договору:
7 999.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 999.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
Кількість
21 лот
Період постачання
02.10.2017 - 30.10.2017