• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, спорту, молодіжної та соціальної політики Нараївської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44033132. 4. Місцезнаходження замовника: 47513, Тернопільська обл., Бережанський р-н, село Нараїв, вул.Центральна, будинок 6. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа з публічних закупівель відділу освіти, культури, спорту, молодіжної та соціальної політики Нараївської сільської ради Качмарик Світлана Богданівна, 47513, Тернопільська обл., Бережанський р-н, село Нараїв, вул.Центральна, будинок 6, тел. +380978513313, е-mаіl: osv_naraiv_th@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47523, вул. Шевченка, 11, с. Підвисоке, Тернопільського району, Тернопільської області. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Підряднику попередню оплату на підставі та на строк встановлений Постановами КМУ № 1764 від 27.12.2001р. та КМУ № 1070 від 04.12.2019р., в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 921 455,00 грн. (дев’ятсот двадцять одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: За рахунок співфінансування: кошти Державного бюджету України – 450 000,00 грн. (чотириста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 471 455,00 грн. (чотириста сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок). 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» жовтня 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» жовтня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

921 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 214.55 UAH
Номер: 294b4798eebc40d991b9b205e681419d
Внутрішній номер закупівлі: 11957716
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-12-010892-b   
Замовник: Відділ освіти, культури, спорту, молодіжної та соціальної політики Нараївської сільської ради
Контактна особа: Світлана Качмарик +380978513313 svitlanaosvnaraiv@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 921 455.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 214.55 UAH
Період уточнення: 12.10.2021 15:59 - 20.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 20.10.2021 00:00 - 25.10.2021 00:00
Аукціон: 26.10.2021 13:21 - 26.10.2021 13:50
Період кваліфікації: 26.10.2021 13:50 - 03.11.2021 12:53
Період завантаження договору: 03.11.2021 12:53 - 23.11.2021 12:53
Умови оплати:
підписання договору - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 47523, Україна, Тернопільська область, с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "БК ТБС"

Оскарження: 01.11.2021 15:17 - 04.11.2021 00:00
Початкова пропозиція 740 786.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
713 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.11.2021 15:17
Документи 56
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

Оскарження: 02.11.2021 15:21 - 05.11.2021 00:00
Початкова пропозиція 760 704.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
722 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.11.2021 15:21
Документи 56
Скарги 0
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"

Оскарження: 03.11.2021 12:53 - 06.11.2021 00:00
Початкова пропозиція 921 340.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
921 340.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.11.2021 12:53
Документи 34
Скарги 3

Контракти

Номер: 102a556b690245c7b22e9ce6627c7a04
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-12-010892-b-a1
Постачальник: ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"
Номер договору: 360
Сума договору: 921 340.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 05.11.2021 12:39
Статус:
Виконаний
pdf
Додаток 3 План фінансування робіт (помісячний).pdf
pdf
Додаток 2 Календарний графік виконання робіт (помісячний).pd...
pdf
Додаток 1 Договірна ціна.pdf
pdf
Договір № 360 від 05.11.2021 року.pdf
p7s
sign.p7s