ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, спорту, молодіжної та соціальної політики Нараївської сільської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44033132.
4. Місцезнаходження замовника: 47513, Тернопільська обл., Бережанський р-н, село Нараїв, вул.Центральна, будинок 6.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа з публічних закупівель відділу освіти, культури, спорту, молодіжної та соціальної політики Нараївської сільської ради Качмарик Світлана Богданівна, 47513, Тернопільська обл., Бережанський р-н, село Нараїв, вул.Центральна, будинок 6, тел. +380978513313, е-mаіl: osv_naraiv_th@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47523, вул. Шевченка, 11, с. Підвисоке, Тернопільського району, Тернопільської області.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Підряднику попередню оплату на підставі та на строк встановлений Постановами КМУ № 1764 від 27.12.2001р. та КМУ № 1070 від 04.12.2019р., в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 921 455,00 грн. (дев’ятсот двадцять одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: За рахунок співфінансування: кошти Державного бюджету України – 450 000,00 грн. (чотириста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 471 455,00 грн. (чотириста сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» жовтня 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» жовтня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Завершена
921 455.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 214.55 UAH
Період оскарження:12.10.2021 15:59 - 20.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дотримання вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер:2666281bbbe8430898425b2ed01f38df
Пов'язана кваліфікація:ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД", UA-EDR 41434871
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-12-010892-b.b3
Назва:Дотримання вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовник повинен розглядати пропозиції кожного з учасників на відповідність/невідповідність та(або) наявність/відсутність необхідних документів на рівних умовах. Вами знехтувано принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі з огляду на те, що відсутність одних документів в одного учасника, а також відсутність інших документів в іншого учасника – це ТАКА Ж сама відсутність документів, а тому це є однозначна невідповідність та недотримання вимог Оголошення. Учасником ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» на виконання вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 справді надано у складі пропозиції Кошторисний розрахунок, а саме: «договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати». ПРОТЕ, саме Замовником визначено подати в складі пропозиції «Додатково розрахунок ціни пропозиції у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати).»
Тому, шановний Замовник не на Учасниках лежить обов’язок доводити «яким чином оформлення Кошторисного розрахунку в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції». На учасниках лежить обов’язок надати в своїх пропозиціях всі необхідні документи. Також Учасник має право оскаржувати вимоги, закладені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, до моменту подання пропозиції. На момент, коли Учасник подав пропозицію, він автоматично погодився з вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому повинен дотриматися кожної з умов Оголошення.
Так, як учасник ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» не дотримався вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно його пропозиція повинна бути відхилена, так як і аналогічно були відхилені пропозиції учасників з нижчими ціновими пропозиціями. На стадії розгляду пропозиції учасників Замовник не повинен зважати на потрібність чи непотрібність документів, вимогу про надання яких заклав сам у зміст Оголошення. Замовник повинен розглядати пропозицію на дотримання або недотримання та (або) відповідність чи невідповідність Оголошенню. Не можна оспорити те, що основною метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення), проте такі потреби повинні бути задоволені в ЗАКОННИЙ СПОСІБ.
У даному випадку, ваші дії кваліфікуються як корупційні з грубим порушенням закону, так як вами не забезпечено дотримання принципів недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Повинні повідомити Вас про можливість кожного з учасників на подачу офіційних звернень до контролюючих органів для проведення моніторингу закупівель, а тому бажаємо вам прийти до правильних висновків та вчинити відповідно правильні рішення щодо розгляду пропозицій учасників, адже не учасники несуть відповідальність за прийняті Замовником рішення, а саме Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.11.2021 19:27
Вирішення:Розглянувши вимогу про скасування рішення Уповноваженої особи ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045 № UA-2021-10-12-010892-b.b3 вiд «04» листопада 2021 року (далі – вимога) повідомляємо наступне.
Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено спрощену закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-010892-b для забезпечення потреб закладу освіти.
Крім цього, основною метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у спрощену процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Просимо, ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045 більш детально розглянути попередню відповідь Замовника.
Переможцем ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» на виконання вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надано у складі пропозиції Кошторисний розрахунок, а саме: «договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати».
Враховуючи викладене, переможцем ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» виконано умови Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045 не довів, яким чином оформлення Кошторисного розрахунку в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
Крім цього, вважаємо за необхідне повідомити, що моніторинг процедури закупівлі здійснюються протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії ( статті 1 та 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Закупівля № UA-2021-10-12-010892-b здійснюється без застосування процедур, визначених статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом оприлюднення інформації про проведення спрощеної закупівлі, тобто не є процедурою закупівлі в розумінні Закону.
Зважаючи на викладене, у Держаудитслужби немає правових підстав для прийняття рішення про початок моніторингу та перевірки зазначеної процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів
Номер:585b7219cc4647debfc9d2ebb9a23de7
Пов'язана кваліфікація:ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД", UA-EDR 41434871
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-12-010892-b.c2
Назва:Оскарження результатів
Вимога:
За результатами процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-10-12-010892-b (далі – Процедура закупівлі), обрано переможцем учасника ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" відповідно до Протоколу рішення №501 від 03 листопада 2021, підписаного уповноваженою особою з питань організації та проведення закупівель – Качмарик С.Б..
Проте, не погоджуючись з прийнятим рішенням про обрання учасника ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" переможцем Процедури закупівлі, зазначимо, що пропозиція останнього не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі з наступної підстави:
Відповідно до пункту 2.1. частини 2 «Інші документи, які надаються у складі пропозиції» Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Кошторисний розрахунок «обов'язковий» має бути виконаний у актуальній на дату подання пропозиції, версії програмного комплексу відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень. Додатково розрахунок ціни пропозиції потрібно надати у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати).
З огляду на зазначене вище, зауважимо, що у пропозиції учасника ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» відсутній розрахунок ціни пропозиції, що потрібно було надати у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати). Вважаємо, що дана вимога чітко встановлює обов’язок надання такого документу(файлу) у пропозиціях кожного із учасників, а відсутність такого є беззаперечною невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
ОТЖЕ, на підставі вищезазначеного існує необхідність скасувати Протокол рішення №501 від 03 листопада 2021, підписаного уповноваженою особою з питань організації та проведення закупівель – Качмарик С.Б., а також встановити невідповідність пропозиції учасника ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» за процедурою спрощеної закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-10-12-010892-b, відхилити пропозицію як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.11.2021 08:50
Вирішення:Розглянувши вимогу про скасування рішення Уповноваженої особи ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045 № UA-2021-02-08-001971-a.a1 вiд «04» листопада 2021 року (далі – вимога) повідомляємо наступне.
Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено спрощену закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-010892-b для забезпечення потреб закладу освіти.
Крім цього, основною метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у спрощену процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Переможцем ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» на виконання вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надано у складі пропозиції Кошторисний розрахунок, а саме: «договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати».
Враховуючи викладене, переможцем ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» виконано умови Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Скаржник не довів, яким чином оформлення Кошторисного розрахунку в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
Статтею 32 Господарського кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії, що кваліфікуються відповідно до частини першої цієї статті.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» відносини, пов’язані із захистом від недобросовісної конкуренції, регулюються цим Законом, Законом України «Про захист економічної конкуренції», Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Паризькою конвенцією про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, іншими актами законодавства, виданими на підставі законів чи постанов Верховної Ради України.
Згідно зі статтею 10 Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883, яка набула чинності для України 25.12.1991 року, актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах, зокрема, підлягають забороні неправильні ствердження при існуванні комерційної діяльності, що здатні дискредитувати підприємство, продукти чи промислову або торговельну діяльність конкурента. Отже, недобросовісна конкуренція пов’язана із здійсненням дій, нечесних стосовно конкурентів. При цьому, такі дії завдають або можуть завдати шкоди іншому суб’єкту господарювання.
Таким чином, дії ТОВ "БК ТБС", Код ЄДРПОУ:43499045, які полягають у безпідставних вимогах, є порушенням, що передбачене частиною першою статті 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді недобросовісної конкуренції, що суперечить торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
Оскраження результатів розгляду пропозиції учасника
Номер:a394f71ef87144c594c3d387a41b8e21
Пов'язана кваліфікація:ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД", UA-EDR 41434871
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-12-010892-b.c1
Назва:Оскраження результатів розгляду пропозиції учасника
Вимога:
За результатами процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-10-12-010892-b (далі – Процедура закупівлі), обрано переможцем учасника ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" відповідно до Протоколу рішення №501 від 03 листопада 2021, підписаного уповноваженою особою з питань організації та проведення закупівель – Качмарик С.Б..
Проте, не погоджуючись з прийнятим рішенням про обрання учасника ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" переможцем Процедури закупівлі, зазначимо, що пропозиція останнього не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі з наступної підстави:
Відповідно до пункту 2.1. частини 2 «Інші документи, які надаються у складі пропозиції» Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Кошторисний розрахунок «обов'язковий» має бути виконаний у актуальній на дату подання пропозиції, версії програмного комплексу відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень. Додатково розрахунок ціни пропозиції потрібно надати у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати).
З огляду на зазначене вище, зауважимо, що у пропозиції учасника ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» відсутній розрахунок ціни пропозиції, що потрібно було надати у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати). Вважаємо, що дана вимога чітко встановлює обов’язок надання такого документу(файлу) у пропозиціях кожного із учасників, а відсутність такого є беззаперечною невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
ОТЖЕ, на підставі вищезазначеного існує необхідність скасувати Протокол рішення №501 від 03 листопада 2021, підписаного уповноваженою особою з питань організації та проведення закупівель – Качмарик С.Б., а також встановити невідповідність пропозиції учасника ПП «БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД» за процедурою спрощеної закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт даху Підвисоцького НВК «ЗНЗ I-II ступенів - ДНЗ за адресою: с. Підвисоке, вул. Шевченка, 11, Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-10-12-010892-b, відхилити пропозицію як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».