-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Комплект меблів довготривалого користування для закладу дошкільної освіти
Завершена
100 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
3ccba818725a40b689cdcb7cb557bb44
Внутрішній номер закупівлі:
11730623
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-27-004601-c
Замовник:
Відділ освіти Баранівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41067449
-
Адреса:
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Старушко Олена Броніславівна +380414431533 baranivkaosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за UA-2021-08-12-002185-c та UA-2021-08-31-000888-b , які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для потреби Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у Переговорній процедурі Закупівлі учаснику: ФОП Кирилова О. О., 10003 м. Житомир, вул. Перемоги, б.32, оф. 26. Згідно запрошення до участі у Переговорній процедурі щодо Закупівлі прибув представник Учасника, який запропонував свою цінову пропозицію.
Очікувана вартість:
100 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка-фактури та накланадної на оплату товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект меблів довготривалого користування для закладу дошкільної освіти
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.10.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Кирилова О.О.
Оскарження: 27.09.2021 16:42 - 08.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2598803304
-
Контактна особа:
Кирилова Оксана Олександрівна 0953928963
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги,32, кв. 26
Оскарження: 27.09.2021 16:42 - 08.10.2021 00:00
Ціна пропозиції
100 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.09.2021 16:42
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
1297bdf768de4cc59009de20e9fe3b35
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-27-004601-c-a1
Постачальник:
ФОП Кирилова О.О.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2598803304
-
Контактна особа:
Кирилова Оксана Олександрівна 0953928963
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги,32, кв. 26
Номер договору:
370
Сума договору:
100 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання:
11.10.2021 00:00
Статус:
Виконаний