-
Переговорна процедура
-
КЕП
Комплект меблів довготривалого користування для закладу дошкільної освіти
100 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
1297bdf768de4cc59009de20e9fe3b35
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-27-004601-c-a1
Замовник:
Відділ освіти Баранівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41067449
-
Контактна особа:
Старушко Олена Броніславівна +380414431533 baranivkaosvita@ukr.net
-
Адреса:
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Кирилова О.О.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2598803304
-
Контактна особа:
Кирилова Оксана Олександрівна 0953928963
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги,32, кв. 26
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
370
Дата підписання:
11.10.2021 00:00
Період дії договору:
11.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
100 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
100 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект меблів довготривалого користування для закладу дошкільної освіти
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.10.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти Баранівської м/р
IBAN:UA438201720344241002157098439
ФОП Кирилова Оксана Олександрiвна
IBAN:UA113116470000026002500332385
Сума
100000.00 UAH
Статус
Оплачений
04.11.2021 09:59
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c1715c1084ca4d4197226225c5985ece
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з карантинними обмеженнями та затримкою виконання замовлень Сторони дійшли згоди про продовження терміну постачання товару до 05.11.2021 року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано