-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Столи
Місцезнаходження замовника: 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 16. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Завершена
62 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 620.00 UAH
Номер:
6741e543844443f19165f293391368b6
Внутрішній номер закупівлі:
10907897
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-07-29-007947-b
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 21 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20096893
-
Адреса:
21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ 600-РІЧЧЯ , будинок 16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Марина Федичен +380432439303 vinzosh21@ukr.net https://sch21.edu.vn.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
62 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
620.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2021 15:43 - 04.08.2021 17:00
Період прийому пропозицій:
04.08.2021 17:00 - 12.08.2021 00:00
Аукціон:
з 12.08.2021 11:53
Період кваліфікації:
12.08.2021 00:00 - 16.08.2021 17:18
Період завантаження договору:
16.08.2021 17:18 - 05.09.2021 17:18
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписІнформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Столи. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39121200-8 Столи
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях60 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи учнівські 1-місні з регулюванням кута нахилу стільниці та полицею
Кількість
34 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Стіл письмовий з шухлядами
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОЛВІ ЛТД"
Оскарження: 16.08.2021 17:18 - 19.08.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
42215442
-
Контактна особа:
Ковель О І +380671401302 olviltd@gmail.com
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, КиЇвська 16
Оскарження: 16.08.2021 17:18 - 19.08.2021 00:00
Початкова пропозиція
60 126.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 126.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2021 17:18
Документи
48
Скарги
0
Контракти
Номер:
8e65b9be8b3f4bc98fd78aa8b985ffd9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-29-007947-b-a1
Постачальник:
ТОВ "ОЛВІ ЛТД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42215442
-
Контактна особа:
Ковель О І +380671401302 olviltd@gmail.com
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, КиЇвська 16
Номер договору:
13
Сума договору:
60 126.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
50 105.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
27.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
27.08.2021 10:00
Статус:
Виконаний