• Спрощена закупівля
  • КЕП

Столи

60 126.00 UAH з ПДВ
Номер: 8e65b9be8b3f4bc98fd78aa8b985ffd9
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-29-007947-b-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 21 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВ "ОЛВІ ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору: 13
Дата підписання: 27.08.2021 10:00
Період дії договору: 27.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 60 126.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 021.00 UAH)
Оплачено: 60 126.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 021.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи учнівські 1-місні з регулюванням кута нахилу стільниці та полицею
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 34 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя,16 На карті
Стіл письмовий з шухлядами
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя,16 На карті

Внесені зміни

    Номер: 19a56734d6fb406e97366de36bef278a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2021 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. уг. №1 від 28.08.2021 р.pdf
p7s
sign.p7s