• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях

Завершена

539 952.00 UAH без ПДВ
Номер: ede64f4606e745d4ac59cb9d90facc93
Внутрішній номер закупівлі: 10906925
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-29-007277-b   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Мирошниченко Ірина Петрівна 380967220730,0967220730 gor_osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях), тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-07-08-001787-a, UA-2021-06-22-007199-c . Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СНЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГОРАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ прийнято рішення закупівлю за предметом: код ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях)здійснити у «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАВРЕНЮК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» Під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови виконання послуг, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАВРЕНЮК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» відсутні.
Очікувана вартість: 539 952.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 27.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Лавренюк Микола Олександрович

Оскарження: 29.07.2021 15:21 - 09.08.2021 00:00
Ціна пропозиції 539 952.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.07.2021 15:21
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 28f67a16ba304904bf0ea2aa8b41eca9
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-29-007277-b-a1
Постачальник: ФОП Лавренюк Микола Олександрович
Номер договору: 201
Сума договору: 539 952.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 10.08.2021 00:00
Статус:
Розірваний
p7s
sign.p7s
jpeg
ДУ Харчування.jpeg
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
jpeg
дод.угода на розірвання.jpeg
p7s
sign.p7s